تخصصی‌ترین مرکز پخش و ارسال فیلم به فستیوال‌های بین‌المللی درگاه فیلم ایران
×

دومین حضور انیمیشن «تبر» اسماعیل جباری در11 امین دوره جشنواره بین المللی Silk Road ترکیه 2023

دومین حضور انیمیشن «تبر» اسماعیل جباری در11 امین دوره جشنواره بین المللی Silk Road ترکیه 2023
+ -

دومین حضور انیمیشن «تبر» اسماعیل جباری در11 امین دوره جشنواره بین المللی Silk Road ترکیه 2023

به گزارش «درگاه فیلم ایران» انیمیشن کوتاه «تبر» به کارگردانی «اسماعیل جباری» و تهیه کنندگی «محمد وهابی» به پخش کنندگی «درگاه فیلم ایران» به مدیریت «علیمحمد اقبالدار»، دومین حضور خود را در 11 امین دوره جشنواره بین المللی «International Silk Road Film Festival» ترکیه تجربه خواهد کرد.

لازم به ذکر است که آثار «پلاک تهران» به کارگردانی علیرضا محزون، «دلبستن» مریم رزاقی و «صحنه خیالی» ندا گودرزی در هشتمین دوره جشنواره بین المللی «International Silk Road Film Festival» ترکیه حضور داشته اند و فیلم کوتاه «پلاک تهران» به کارگردانی علیرضا محزون جایزه «بهترین کارگردانی» این دوره از فستیوال را از آن خود کرده است. 

گفتنی است که این انیمیشن اولین حضور خود را در 40 امین دوره جشنواره بین المللی ورودی اسکار «فیلم کوتاه» تهران - 2023 تجربه کرده است.

IRAN FILM PORT (An Iranian Films Agency and Distribution) announces formally and proudly that the short animation named "Axe", directed by "Esmail Jabbari" and produced by "Mohammad Vahabi" has been officially selected for "11th International Silk Road Film Festival" in Turkey 2023. This animation is being distributed by "IRAN FILM PORT" company, under the supervision of "ALIMOHAMMAD EGHBALDAR".

این جشنواره فعالیت خود را زیر نظر SETEM انجام می دهد. SETEM (انجمن کارگردانان، نویسندگان و آهنگسازان فیلم) در 16 آوریل 2003 با عنوان اولین سازمان مدیریت جمعی در ترکیه، با مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و جهانگردی این کشور تأسیس شده است.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «دو کاراکتر تبر که عاشق همدیگر هستند به همراه یک پرنده ساعات خوشی را در جنگل میگذرانند، از آنجا که یک تبر هستند توسط دستی که از آنها کار میکشد درختان را قطع میکنند. اما اینبار قطع درختان به دوستشان پرنده آسیب میزند و پرنده میمیرد و تبر زن از این اتفاق بسیار متاثر میشود و ... »

از عوامل این فیلم میتوان به: کارگردان: اسماعیل جباری، تهیه کننده و فیلمنامه نویس: محمد وهابی، صدابردار: محمدجواد ساداتی ، صداگذار: سروش عابدی، طراح پوستر، تدوینگر و انیماتور: اسماعیل جباری و تهیه شده در انجمن سینمای جوانان ایران (دفتر لاهیجان) اشاره کرد.

این جشنواره در تاریخ 15 تا 18 دسامبر 2023 برگزار خواهد شد.

لینک  خبر در پرس رسمی فستیوال:
https://shorturl.at/cqT07

 

نظرات شما
نظری درج نشده است.
درج نظر شما
+ مشاهده لینک های اصلی سایت
آخرین اخبار