تخصصی‌ترین مرکز پخش و ارسال فیلم به فستیوال‌های بین‌المللی درگاه فیلم ایران
×

«آخرین ورژن عشق» علیمحمد اقبالدار به تهیه کنندگی «طاهره پیوسته» از فستیوال FICIMAD جایزه گرفت

«آخرین ورژن عشق» علیمحمد اقبالدار به تهیه کنندگی «طاهره پیوسته» از فستیوال FICIMAD جایزه گرفت
+ -

«آخرین ورژن عشق» علیمحمد اقبالدار به تهیه کنندگی «طاهره پیوسته» از فستیوال FICIMAD جایزه گرفت

به گزارش «درگاه فیلم ایران» فیلم کوتاه داستانی «آخرین ورژن عشق» به کارگردانی «علیمحمد اقبالدار» و تهیه کنندگی «طاهره پیوسته» پس از حضور در جشنواره بین‌المللی فیلم "FICIMAD (Madrid International Independent Film Festival)" اسپانیا، نائل به کسب جایزه بین‌المللی «بهترین گریم» برای «هاله علیزاده» از این دوره از این جشنواره شد.

گفتنی است که این فیلم اولین حضور بین المللی خود را در 17 امین دوره جشنواره بین المللی «River Film Festival» ایتالیا تجربه کرده است.

IRAN FILM PORT (An Iranian Films Agency and Distribution) announces formally and proudly that the short film named " THE LAST VERSION OF LOVE" directed by "ALIMOHAMMAD EGHBALDAR" and produced by "TAHERE PEYVASTE" has won award in "Best Makeup" at "FICIMAD (Madrid International Independent Film Festival)" in Spain 2024. This short film is being distributed by "IRAN FILM PORT" company, under the supervision of "ALIMOHAMMAD EGHBALDAR".
 

این جشنواره اینگونه در تفسیر خود از فیلم آغاز می‌کند: «آناتومی درد در داستان آزار خانگی تکان دهنده» و در ادامه مینویسد: "«علیمحمد اقبالدار» فضایی ساده، صمیمی و طاقت فرسا را خلق و کشمکش درونی قهرمان داستان را به گونه ای روایت می کند که گویی دوربین آینه روح اوست و از حساسیت کلوزآپ استفاده میکند تا ژست دقیقی را به تصویر بکشد. این فیلم به همان اندازه وحشتناک تفسیر میشود که «ریحانه هندی» (بازیگر فیلم) «مصیبت و اشتیاق» خود توامان را با «شکوه» تفسیر می کند."

«FICIMAD» (جشنواره بین‌المللی سینمای مستقل مادرید) یک رقابت بین‌المللی سالانه در اسپانیا است که فیلم‌هایی را از سراسر جهان می‌پذیرد و جوایزی را در دسته‌های مختلف ارائه می‌کند. ماموریت و هدف این جشنواره کشف و ترویج فیلمسازان با استعداد از سراسر جهان و ارائه آنها به عموم است.

از عوامل این فیلم میتوان به: نویسنده و کارگردان: «علیمحمد اقبالدار»، تهیه کننده: «طاهره پیوسته»، مدیر فیلمبرداری: «امین محمدی»، مدیرصدابرداری: «سعید عزیز زاده»، مدیر پروژه: «محمد پور جعفری»، گریم: «هاله علیزاده»، تدوین: «محمد طاها اقبالدار»، ترجمه: «Pual Ackerman»، طراح صحنه و پوستر: «عسل اقبالدار»، دستیار یک فیلمبردار: «علی باشامه»، دستیار صدا: «کیانوش قوامی» و تک بازیگر فیلم: «ریحانه هندی» اشاره کرد.
 
این جشنواره در تاریخ 15 مارچ 2024 برگزار شده است.
 
برای مشاهده وب سایت فستیوال «اینجا» کلیک کنید.
 
نظرات شما
نظری درج نشده است.
درج نظر شما
+ مشاهده لینک های اصلی سایت
آخرین اخبار