تخصصی‌ترین مرکز پخش و ارسال فیلم به فستیوال‌های بین‌المللی درگاه فیلم ایران
×

معرفي نمايندگي رسمي «درگاه فيلم ايران» در کشور «ترکيه» شرکت AD1 FILM

معرفی نمایندگی رسمی «درگاه فیلم ایران» در کشور «ترکیه» شرکت AD1 FILM
+ -

معرفی نمایندگی رسمی «درگاه فیلم ایران» در کشور «ترکیه» شرکت AD1 FILM

«درگاه فیلم ایران» در سه سال فعالیت غیررسمی و هفت سال (از 1395) فعالیت رسمی خود که مجموع به یک دهه میرسد، در تلاش بوده، که نگاهی رو به جلو و بسیط در زمینه پخش و ارسال فیلم و فیلمنامه به جشنواره‌های بین المللی داشته باشد و تا حال از این هدف روگردان نبوده است.

از اینرو تصمیم بر آن گرفته که با «اعطای نمایندگی‌های رسمی» در دو قالب «انحصاری» و «غیرانحصاری»، فعالیت پخش خود را گسترش و ارتباط با این آژانس بین‌المللی «درگاه فیلم ایران» را برای فیلمسازان خارج از ایران آسانتر سازد. بر این اساس، نمایندگی رسمی دفتر «ترکیه» به نمایندگی از شرکت «Ad1Film» به مدیریت «زهرا رادان فر و بهمن رادان فر» را در برنامه کار خود قرار داده که منجر به تفاهمنامه‌ای مشترک گردید.

این شرکت فیلم سازی با محوریت تولید فیلم کوتاه و بلند در سال 2022 در ترکیه ثبت شد. مدیریت این شرکت برعهده ی  زهرا رادان فر و بهمن رادان فر می باشد.

لازم به ذکر است که تمام درآمد حاصل از تولید ویدیو های برندینگ و تبلیغاتی صرف ساخت فیلم های کوتاه فرهنگی - اجتماعی و فعالیت های محیط زیستی خواهد شد.

«بهمن رادان فر» در 13 بهمن 1366 در یک خانواده کم جمعیت به عنوان فرزند ارشد در شهر بیجار به دنیا آمد. او در ایران ایده پرداز و موسس دو شرکت تبلیغاتی بوده و با بسیاری از برندهای مطرح برای کپی رایتینگ و اجرای کمپین های تبلیغاتی همکاری داشته است. وی بعد از تحصیلات در رشته های عکاسی، فیلم سازی و کارگردانی در کشور ترکیه در سال 2022 با مشارکت زهرا رادان فر «دستیار کارگردان و تدوینگر فیلم» کمپانی ادوان فیلم را با هدف تولید فیلم های فرهنگی و اجتماعی تاسیس می کنند. 

از جمله آثار تولید شده به کارگردانی و تهیه کنندگی بهمن رادان فر میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

"Victim", "Smoking Kills", ''Smile', "Circle", "That also Breathes", "Childhood Dream", "Return"

کمپانی ادوان فیلم برای حمایت از فیلمسازانی که دغدغه آگاهی عمومی دارند بستر همکاری فراهم کرده و با سرمایه گذاری و مشارکت در تولید، خدمات پست پروداکشن و پخش فیلم به فیلم سازان مستقل کمک خواهد کرد تا با قدرت بیشتری روی ایده هایشان تمرکز کنند.

جهت ارتباط با این شرکت فیلم سازی در ترکیه با مشخصات زیر در ارتباط باشید:

Ad1 film prodüksiyon
Ticaret Sicil No : 121954
Mersis NumarasI : 007141704500001
Brand:
Ad1Film
Website:
Ad1film.com
Address:
Göçerler Mah . 5380 SOK . NO:12 .
LOCA Sit . B.Blok . D:5 . Kepez . Antalya . Turkey
CEO:
Bahman Radan Far
Company phone number
(+90)08504410260
CEO's Mobile Nnumber:
(+90)5550016006
Bahman Radan's biography:

 

گفتنی است که پیش از این، در سه استان «زنجان» به مدیریت «سید حمید کرمانی» و «کرمانشاه» به مدیریت «بنیامین ایثاری» و «یزد» به مدیریت «امیر جلالی» نماینده‌ها معرفی شدند.

جهت مشاهده اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه فرمائید:

www.iranfilmport.com/agents

 

 

نظرات شما
نظری درج نشده است.
درج نظر شما
+ مشاهده لینک های اصلی سایت
آخرین اخبار