تخصصی‌ترین مرکز پخش و ارسال فیلم به فستیوال‌های بین‌المللی درگاه فیلم ایران
×

کسب جايزه بين‌المللي براي آثار کوتاه به کارگرداني «آيناز جوان» در جشنواره «Kalakari» هند

کسب جایزه بین‌المللی برای آثار کوتاه به کارگردانی «آیناز جوان» در جشنواره «Kalakari» هند
+ -

کسب جایزه بین‌المللی برای آثار کوتاه به کارگردانی «آیناز جوان» در جشنواره «Kalakari» هند

به گزارش «درگاه فیلم ایران» آثار کوتاه داستانی «پدرخوانده کوچک» و «رویای یک کولی می‌تواند آفتاب را بسوزاند» به نویسندگی و کارگردانی «آیناز جوان» پس از حضور در جشنواره بین‌المللی فیلم «Kalakari Film Festival» هند، توانست نائل به کسب جایزه «بهترین کارگردان زن» از این دوره از جشنواره شود.

IRAN FILM PORT (An Iranian Films Agency and Distribution) announces formally  that the short films named "Mini God Father" and "A Gypsies Dream Can Burn The Sun" directed by "Inaz Javan" has won for "The Kalakari Film Festival" in India 2022.
 
 
 
 
جشنواره «Kalakari Film Festival» رویدادی بین‌المللی و مستقل است که هر ساله با هدف حمایت از آثار هنرمندان و متفکران حوزه سینما و با تاکید بر خلق ارزش‌های محتوایی به وسیله رسانه‌های تصویری با مدیریت «Rishi Nikam» در هند برگزار می‌شود. 
 
 
 
 
گفتنی است آینازجوان «کارگردان، فیلمنامه نویس، مدرس تئاتر و منتقد مستقل ایرانی است که فعالیت هنری خود را از 17سالگی قبل از آنکه به صورت آکادمیک در این زمینه به تحصیل بپردازد، آغاز کرده است. وی فارغ‌التحصیل کارشناسی «بازیگری» از دانشگاه «هنر و معماری» و کارشناسی ارشد «کارگردانی» از دانشگاه «تربیت مدرس» تهران بوده و مدرک «کارگردانی پیشرفته ی سینما» از کانون سینماگران تهران و «نمایشنامه نویسی» از خانه‌ی تئاتر البرز، کسب کرده‌ است.
 
نظرات شما
نظری درج نشده است.
درج نظر شما
+ مشاهده لینک های اصلی سایت
آخرین اخبار