تخصصی‌ترین مرکز پخش و ارسال فیلم به فستیوال‌های بین‌المللی درگاه فیلم ایران
×

کسب جايزه بين‌المللي براي «بادام تلخ» مهناز ابراهيم زاده در جشنواره «MICFF INDIA» هند

کسب جایزه بین‌المللی برای «بادام تلخ» مهناز ابراهیم زاده در جشنواره «MICFF INDIA» هند
+ -

کسب جایزه بین‌المللی برای «بادام تلخ» مهناز ابراهیم زاده در جشنواره «MICFF INDIA» هند

به گزارش «درگاه فیلم ایران» مستند کوتاه «بادام تلخ» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی «مهناز ابراهیم‌زاده» و پخش‌کنندگی «درگاه فیلم ایران» به مدیریت «علیمحمد اقبالدار» نائل به کسب جایزه «بهترین مستند کوتاه بین‌المللی»، از جشنواره بین‌المللی «MUMBAI INTERNATIONAL CULT FILM FESTIVAL» شد.

IRAN FILM PORT (An Iranian Films Agency and Distribution) announces formally and proudly that the short film named "The Bitter Almont" directed and produced by "Mahnaz Ebrahimzadeh"  has won in "Best Documentary Short Film" award "MUMBAI INTERNATIONAL CULT FILM FESTIVAL" in India 2023. This short film is being distributed by "IRAN FILM PORT" company, under the supervision of "ALIMOHAMMAD EGHBALDAR".
 

جشنواره فیلم کوتاه «MUMBAI INTERNATIONAL CULT FILM FESTIVAL» که به اختصار با عنوان «MICFF INDIA» شناخته شده است رویدادی بین‌المللی است که با هدف فراهم کردن بستری مناسب، برای فیلمسازانی است که لزوما بودجه زیادی ندارند، اما چشم انداز و داستان مهمی برای روایت در آثار خود داشته، به فعالیت پرداخته که از طریق فرآیند پذیرش آثار که طیف گسترده ای از ژانرها و سبک ها را در برگرفته در هند برگزار می‌شود. 

در خلاصه داستان این مستند آمده است که: «عطیه دختر هفت ساله‌ای است که در خانواده نابسامانی زندگی می‌کند و اورژانس اجتماعی مرکز بهزیستی در صدد بردن او به مراکز نگهداری کودکان بدسرپرست می‌باشد، ولی عطیه و مادرش مخالف هستند... »

از عوامل این فیلم می‌توان به: تهیه‌کننده و کارگردان: مهناز ابراهیم‌زاده، فیلمبردار: یلدا مهدی‌زاده، صدابردار: مریم سلیمی، صداگذار: جمال اسکویی، تدوینگر: جمال اسکویی، سرمایه گذار: مهناز ابراهیم‌زاده و طراح پوستر: مجتبی نادرخانی اشاره کرد.
 

جهت مشاهده لینک‌ها جشنواره به «لینک‌های» ذیل مراجعه کنید:

لینک اول

لینک دوم

لینک سوم

 

نظرات شما
نظری درج نشده است.
درج نظر شما
+ مشاهده لینک های اصلی سایت
آخرین اخبار