تخصصی‌ترین مرکز پخش و ارسال فیلم به فستیوال‌های بین‌المللی درگاه فیلم ایران
×

هفتمين حضور فيلم کوتاه «بن‌بست» اميرحسين قابوسي در جشنواره بين‌المللي «Cinevoyage» هند

هفتمین حضور فیلم کوتاه «بن‌بست» امیرحسین قابوسی در جشنواره بین‌المللی «Cinevoyage» هند
+ -

هفتمین حضور فیلم کوتاه «بن‌بست» امیرحسین قابوسی در جشنواره بین‌المللی «Cinevoyage» هند

به گزارش «درگاه فیلم ایران» فیلم کوتاه داستانی «بن‌بست» به کارگردانی «امیرحسین قابوسی» و تهیه‌کنندگی «عرفان قابوسی» و پخش‌کنندگی «درگاه فیلم ایران» به مدیریت «علیمحمد اقبالدار»، در جشنواره بین‌المللی فیلم «Cinevoyage International Film Festival» هند حضور یافت.

IRAN FILM PORT (An Iranian Films Agency and Distribution) announces formally and proudly that the short film named "Dead End" directed by "Amirhossein Ghabosi" and produced by "Erfan Ghabosi" has been officially selected for "Cinevoyage International Film Festival" in India 2022. This short film is being distributed by "IRAN FILM PORT" company, under the supervision of "ALIMOHAMMAD EGHBALDAR".

جشنواره بین‌المللی فیلم «Cinevoyage» رویدادی بین‌المللی است که توسط «موسسه مطالعات رسانه‌ای که توسط «Deviprasad Goenka»، اداره می‌شود، برگزار می‌شود. این رویداد بین‌المللی در دوره‌های قبلی میزبان بیش از 1400 اثر از بیش از 100 کشور جهان بوده است. این جشنواره با تمرکز بر آثاری که سعی در شکستن کلیشه‌های مربوط به نژاد، جنسیت، سن و سایر ویژگی‌های شخصی که بر نحوه درک، تعامل و تصمیم‌گیری افراد در مورد دیگران را تاثیرگذار است به فعالیت خود ادامه می‌دهد. «Cinevoyage» بر این اعتقاد است، سینما یکی از قوی‌ترین رسانه‌های ارتباطی است که می‌تواند به تغییر نگرش جامعه شده و توامان به آموزش، سرگرمی و توانمندسازی مردم و تغییر دیدگاه‌ها، که نیاز انسان معاصر است، منجر شود. این جشنواره با پذیرش طیف وسیعی از آثار کوتاه، فرصتی فوق‌العاده را در اختیار فیلمسازان با استعداد جهت پیشبرد آینده سینما ارائه می‌کند و هدف آن، ایجاد زمینه بازی برابر است، جایی که فیلمسازان می توانند در توسعه اکوسیستم رسانه و فضای سرگرمی که از پتانسیل نهفته نسل جوان برای تبدیل آنها به حرفه‌ای ترین رسانه ها استفاده می کند، کمک کنند.

از افتخارات بین‌المللی این اثر می‌توان به موارد ذیل اشاره داشت:

  • کسب جایزه «بهترین فیلم کوتاه از نگاه تماشاگران» در جشنواره بین‌المللی «ORION International Film Festival» آلمان - 2022 / لینک خبر
  • فینالیست جشنواره بین‌المللی «ORION International Film Festival» آلمان - 2022 / لینک خبر
  • حضور در جشنواره بین‌المللی «Marano Ragazzi Spot Festival» ایتالیا / لینک خبر
  • حضور در جشنواره بین‌المللی «International Road Movie Festival» جمهوری چک - 2022 / لینک خبر
  • حضور در جشنواره بین‌المللی «Earl’s Court Film Festival» انگلستان - 2022 / لینک خبر
  • حضور در جشنواره بین‌المللی فیلم «TRILOKA INTERNATIONAL FILMFARE AWARDS» هند - 2023 / لینک خبر
در خلاصه داستان این فیلم آمده است که: «فیلم درباره دختریست نوازنده که علاقه بسیاری به موسیقی دارد و بنا بر دلایلی، امکان نوازندگی را در گروه موسیقی از دست می‌دهد. در مسیر بازگشت به خانه اتفاقاتی برایش رخ می‌دهد ...»
از عوامل این فیلم می‌توان به: نویسنده و کارگردان: امیرحسین قابوسی، تهیه‌کننده: عرفان قابوسی، فیلمبردار: محمدرضا موسی‌لو و امین زمانیان، صدابردار: پیمان شاه‌محمدی، صداگذار: میثم پناهی، گریم: المیرا اکبری، طراح لباس: سهیلا حریری، تدوینگر: عرفان قابوسی، سرمایه‌گذار: جواد قابوسی، جلوه‌های ویژه و اصلاح رنگ و نور: مبین باقرزاده، طراح پوستر: عرفان قابوسی و بازیگران: مهدیه کریمی، محمدامین ساکی، سحر نوری، مستانه ایثار و علیرضا دهنوی اشاره کرد.
نظرات شما
نظری درج نشده است.
درج نظر شما
+ مشاهده لینک های اصلی سایت
آخرین اخبار