تخصصی‌ترین مرکز پخش و ارسال فیلم به فستیوال‌های بین‌المللی درگاه فیلم ایران
×

حضور فيلم‌هاي کوتاه «مارپله» و «ربابه» در يازدهمين جشنواره «فيلم کوتاه و عکس دانشجويي اميد»

حضور فیلم‌های کوتاه «مارپله» و «ربابه» در یازدهمین جشنواره «فیلم کوتاه و عکس دانشجویی امید»
+ -

حضور فیلم‌های کوتاه «مارپله» و «ربابه» در یازدهمین جشنواره «فیلم کوتاه و عکس دانشجویی امید»

به گزارش «درگاه فیلم ایران» به نقل از «روابط عمومی جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه و عکس دانشجویی امید»، فیلم‌های کوتاه «مارپله» به کارگردانی «مصطفی رستم‌پور و عاطفه رضایان» و مستند کوتاه «ربابه» به کارگردانی «محمدرضا جعفری ندوشن» در یازدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه و عکس دانشجویی امید حضور یافتند. گفتنی است پخش بین‌المللی این آثار به عهده‌ی «درگاه فیلم ایران» به مدیریت «علیمحمد اقبالدار» می‌باشد.

یازدهمین دوره این جشنواره با هدف شناسایی و معرفی استعدادهای جوان حوزه فیلم کوتاه و عکس به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و با حمایت ستاد مبارزه با مواد مخدر در تهران برگزار شده است.  علی نوری اسکویی، محمد حمزه‌ای و رضا نجاتی فیلم‌های این بخش را در 4 گروه داستانی، مستند، تجربی و انیمیشن انتخاب کرده‌اند.

شایان به ذکر است فیلم کوتاه داستانی «مارپله» به کارگردانی «مصطفی رستم‌پور و عاطفه رضایان» و مستند کوتاه «ربابه» به کارگردانی «محمدرضا جعفری ندوشن» در هجدهمین دوره جشنواره‌ی بین‌المللی فیلم کوتاه دانشجویی «نهال» نیز حضور داشته است. همچنین فیلم کوتاه «مارپله» نامزد «بهترین فیلم کوتاه داستانی» از «جشنواره منطقه‌ای فیلم کوتاه شیراز» نیز بوده است.
 

 

نظرات شما
نظری درج نشده است.
درج نظر شما
+ مشاهده لینک های اصلی سایت
آخرین اخبار