تخصصی‌ترین مرکز پخش و ارسال فیلم به فستیوال‌های بین‌المللی درگاه فیلم ایران
×

آموزش ساخت صفحه آي ام دي بي IMDb فيلمسازان و سينماگران

آموزش ساخت صفحه آی ام دی بی IMDb فیلمسازان و سینماگران
+ -

آموزش ساخت صفحه آی ام دی بی IMDb فیلمسازان و سینماگران

بدون شک بزرگترین و معتبرترین بانک اطلاعاتی سینماگران وب سایت IMDb (خلاصه شده ی عبارت Internet Movie Database) می باشد. این وب سایت غنی ترین اطلاعات و معتبرترین آن ها را در اختیار همگان قرار میدهد. از آنجایی این وب سایت پروسه ی بسیار پیچیده و دقیقی را در خصوص ثبت اطلاعات فیلم، فیلمساز و عوامل و بازیگران طی می‌کند، خود بعنوان یک رفرنس مورد اعتماد، واجد ارزش همگان است.

IMDb در سال 1990 بصورت غیر وبی و در سال 1993با انتقال دیتابیس خود به سرورهای وبی، شروع به فعالیت کرد. شرکت Amazoon یکی از مهمترین شرکت های تکنولوژیک و دارای بانک های اطلاعاتی غول آسا، که از حامیان این وب سایت به شمار میرود.

گفتنی است که تا سال 2021 مجموع مقالات موجود در این بانک اطلاعاتی به بیش از 8 میلیون صفحه برای عناوین سینمایی، کوتاه و سریال و نیز بیش از 10 میلیون صفحه برای اشخاص هنری درگیر با سینما بوده است.

از آنجایی که بحث رسانه سازی یکی از ارکان مهم در پذیرش فیلم و موفقیت فیلمسازان برای فستیوال ها ارزیابی میشود، «درگاه فیلم ایران» برای اولین بار در ایران و بصورت رسمی، درخواست عزیزان فیلمساز و هنرمند را در جهت ایجاد صفحه ی اختصاصی پذیرا بوده و در کمترین زمان ممکن صفحه را ایجاد و پشتیبانی خواهد کرد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با کارشناسان «درگاه فیلم ایران» در ارتباط باشید و یا (اینجا) کلیکد کنید.

به دلایل تخصصی بودن «ایجاد صفحه در IMDb» بخش آموزش از این مقاله حذف شده است. 

نظرات شما
Sasan [پنج شنبه 30 تیر 1401]
من با هزینه سه میلیون تومن برای هرکس بخوانید بیوگرافی میذارم توی این سایت و ویکی پدیا برای رفذنس دادن به اینستاگرام برای گرفتن تیک آبی
[ پاسخ به این نظر ]
درج نظر شما
+ مشاهده لینک های اصلی سایت
آخرین اخبار