تخصصی‌ترین مرکز پخش و ارسال فیلم به فستیوال‌های بین‌المللی درگاه فیلم ایران
×

حضور فيلم کوتاه «مسير کوتاه» کامبيز طاهري در جشنواره «International Shorts Film Festival (ISFF)»

حضور فیلم کوتاه «مسیر کوتاه» کامبیز طاهری در جشنواره «International Shorts Film Festival (ISFF)»
+ -

حضور فیلم کوتاه «مسیر کوتاه» کامبیز طاهری در جشنواره «International Shorts Film Festival (ISFF)»

به گزارش «درگاه فیلم ایران» فیلم کوتاه داستانی «مسیر کوتاه» به کارگردانی و تهیه کنندگی «کامبیز طاهری»، در جشنواره «International Shorts Film Festival (ISFF)»،  حضور یافت. شایان به ذکر است این فیلم  یکی از 12 فیلم کوتاهی است که موفق شده است به مرحله فینال در بخش داستانی جشنواره راه یابند.
 
در خلاصه داستان این فیلم آماده است که: «هستی تصمیم گرفته است از فضای مجازی بیرون بیاید. زیرا فضای مجازی مشکلات روانی زیادی برای او ایجاد کرده است. اما او باید منصور را متقاعد کند. زیرا منصور کسی است که روی او سرمایه گذاری کرده و باعث شده تا هستی به یکی از شاخ‌های مجازی تبدیل شود و اکنون زمان آن رسیده که از وجود هستی کسب درآمد کند. هستی تقاضای خود را بازگو می‌کند، اما منصور نمی‌خواهد مرواریدی را که با هزینه های گزاف ساخته است به هیچ وجه از دست بدهد. در بحبوحه این درگیری ها، هستی تصمیمی می‌گیرد که برخلاف میلش است»
 
از عوامل این فیلم میتوان به: مُشاور فیلمنامه: یاسمـن میــرزایـی، مرتضی پورعلی. بازیگران: کامبیــز طاهــری، سـاغــر طاهــرپـور، یاسین یوسفی، مجتبی کشاورز. دستیار کارگردان: یاسیـن یـوسفـی. منشی صحنه: ژاله مروتی. مدیر تصویربرداری: رحیــم عبـادی. دستیار فیلمبردار: مجتبی کشاورز. مدیر صدابرداری: کامبیـز طاهـری. صدابردار: حامد طهماسب‌زاده، دستیار صدابردار: مصطفی طاهری. تدوین و اصلاح رنگ: رحیــم عبـادی. صداگذار: کامبیــز طاهــری. طراح گریم: افسـانه خلفی. عکاس صحنه: مریم بیاتی. عکاس پشت صحنه: محمدرضا عبادی. فیلمبردار پشت صحنه: صادق تقوی. زیرنویس: محمدرضا عبادی. طراح صحنه و لباس: کامبیــز طاهــری. مشـاورِ حقوقی: علیرضا توکلی اشاره کرد.
 
نظرات شما
نظری درج نشده است.
درج نظر شما
 
 
 
+ مشاهده لینک های اصلی سایت
آخرین اخبار