تخصصی‌ترین مرکز پخش و ارسال فیلم به فستیوال‌های بین‌المللی درگاه فیلم ایران
×

اولين حضور بين المللي «شيله» در 62 امين دوره جشنواره «ملاقات هاي سينمايي پراد» فرانسه

اولین حضور بین المللی «شیله» در 62 امین دوره جشنواره «ملاقات های سینمایی پراد» فرانسه
+ -

اولین حضور بین المللی «شیله» در 62 امین دوره جشنواره «ملاقات های سینمایی پراد» فرانسه

به گزارش «درگاه فیلم ایران» فیلم کوتاه «شیله» به کارگردانی «مرجان صفابخش» و تهیه کنندگی «سید آرش میراحمدی» در اولین حضور بین المللی خود در جشنواره «ملاقات های سینمایی پراد - Ciné-Rencontres Prades»، یکی از قدیمی ترین جشنواره های جهانی در فرانسه حضور خواهد داشت. این فیلم توسط «درگاه فیلم ایران» به مدیریت «علیمحمد اقبالدار» پخش و ارسال بین المللی میشود.

این جشنواره از زمان تاسیس در سال 1959 با حمایت «رنه کلر» و «پابلوکالاس» روسای افتخاری، و علاقمندان به سینما از سراسر فرانسه و همچنین با نگاهی به گذشته تاریخ سینما پا به عرصه نهاد. این رخداد بین المللی در سال 1996 به «ملاقات های سینمایی پراد - Ciné-Rencontres Prades» تغییر نام داد. جشنواره بین المللی فیلم Prades در سال 1959 ایجاد و پس از «کن» به عنوان قدیمی ترین جشنواره فیلم فرانسه شناخته شده است. این جشنواره در طول تاریخ برگزاری خود، سعی کرده است به ایده های نوآورانه سینما و روش های متفاوتی برای نمایش آن وفادار بماند. این رویداد بطور معمول در یک مکان صمیمی، در دامنه کوه Canigou ، کوه مقدس کاتالان ها با بیش از 1200 مهمان برگزار میشود. هدف اصلی جشنواره «پرادس» این است که همیشه در جهت انتشار و دسترسی بهتر به فیلم ها، با همراهی آثاری از کارگردانان بهمراه حضور بازیگران، تهیه کنندگان ، منتقدان ... برای ارتقای سطح فیلمسازان جوان تلاش کند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «خانواده ای که قربانی سنت های اشتباه میشوند»

 

 

از عوامل این فیلم میتوان به: نویسنده و کارگردان: «مرجان صفابخش»، تهیه کننده: «سید آرش میراحمدی»، فیلمبردار: «حامد فرشته حکمت»، صدابردار: «بهشاد مطیعی»، تدوینگر: «احسان لهراسبی»، صداگذار: «احسان افشاریان»، مدیر تولید : «محمود قویدل»، منشی صحنه : «افسانه شیخی» و بازیگران: «آرش میراحمدی، شیما سوزنگری، ربابه دخینات، شهلا موسوی، محمود قوی دل و سید قاسم هاشمی»

به منظور مشاهده خبر این حضور (اینجا) کلیک کنید. 

نظرات شما
نظری درج نشده است.
درج نظر شما
 
 
 
+ مشاهده لینک های اصلی سایت
آخرین اخبار