تخصصی‌ترین مرکز پخش و ارسال فیلم به فستیوال‌های بین‌المللی درگاه فیلم ایران
×

برگزيدگان هفتمين جشنواره منطقه اي فيلم افلاکيان

برگزیدگان هفتمین جشنواره منطقه ای فیلم افلاکیان
+ -

برگزیدگان هفتمین جشنواره منطقه ای فیلم افلاکیان

به گزارش «درگاه فیلم ایران» به نقل از روابط عمومی هفتمین جشنواره فیلم افلاکیان، با توجه به جمع بندی آرای داوران محترم، منتخبین به صورت نسبی و بر اساس فیلم های حاضر در جشنواره اعلام شدند:

بهترین فیلم:
1-تندیس جشنواره و دیپلم افتخار به بهترین فیلم در بخش سینمای مقاومت و پایداری اهدا می شود به فیلم “صامت “به کارگردانی بهنام اسداللهی و تهیه کنندگی سعید سازگار
2-تندیس جشنواره و دیپلم افتخار به بهترین فیلم در بخش آزاد : برگزیده ندارد.
3-تندیس جشنواره و دیپلم افتخار به بهترین فیلم در بخش مستند: برگزیده ندارد. لکن فیلم “حاج حسین “به کارگردانی و تهیه کنندگی طاهر پورمحمد در بخش مقاومت و فیلم “بن بست کوچه فروغ”به کارگردانی و تهیه کنندگی فرشته توکلی در بخش آزاد شایسته تقدیر انتخاب می شود.
4-تندیس جشنواره و دیپلم افتخار به بهترین فیلم در بخش پویانمایی : به فیلم ” شو آف ” به کارگردانی مهدی برق زدگان و تهیه کنندگی مهدی برق زدگان و محمدرضا زردشتی اهدا می شود.
5-تندیس جشنواره و دیپلم افتخار به بهترین فیلم در بخش تجربی به فیلم “دریا موج موج می لرزد” به کارگردانی و تهیه کنندگی امیر غلامی اهدا می شود و از فیلم “چشم “به کارگردانی و تهیه کنندگی امید سیفی تقدیر می شود.
6-تندیس جشنواره و دیپلم افتخار به بهترین نماهنگ: برگزیده ندارد.
بهترین کارگردانی:
1-تندیس جشنواره و دیپلم افتخار به بهترین کارگردانی در بخش مقاومت و پایداری: برگزیده ندارد. و فیلم به “وقت یلدا ” به کارگردانی مصطفی کیا شایسته تقدیر شناخته شد.
2-تندیس جشنواره و دیپلم افتخار به بهترین کارگردانی در بخش آزاد به فیلم “آواها در امواج “به کارگردانی نوید زارع اهدا می شود.
4-تندیس جشنواره و دیپلم افتخار به بهترین کارگردانی در بخش پویانمایی: برگزیده ندارد.
بهترین عوامل فنی:
1-تندیس جشنواره و دیپلم افتخار به بهترین تدوین فیلم به” آواها در امواج” به سامان حسین پور تقدیم می شود.
2-تندیس جشنواره و دیپلم افتخار به بهترین تصویربرداری فیلم به “نچیر” نوید زارع تقدیم و از فیلم “آلما “یوسف شهباز تقدیر می شود.
3-تندیس جشنواره و دیپلم افتخار به بهترین صدابرداری/ صداگذاری فیلم: برگزیده ندارد.
4-تندیس جشنواره و دیپلم افتخار به بهترین آهنگسازی/ انتخاب موسیقی فیلم به” 21+1 “آیدین مهدی پور تقدیم و از “درگاه” آزاده صادقی تقدیر می شود.
5-تندیس جشنواره و دیپلم افتخار به بهترین فیلمنامه فیلم در بخش مقاومت به “حاوار”یونس شهباز و در بخش آزاد به “نچیر” نوید زارع تقدیم می شود.
6-تندیس جشنواره و دیپلم افتخار به بهترین بازیگر نقش اول فیلم به صورت مشترک به فیلم های” آواها در امواج “(مرد) فریدون حامدی و فیلم “یارا” (مرد) محمد ولی فروتن ، تقدیم و از بازیگر مرد حامد عزیززاده فیلم 21″+1″ تقدیر ویژه می شود.
بخش فیلمنامه:
1-تندیس جشنواره و دیپلم افتخار به بهترین فیلمنامه: اثری را حائز کسب جایزه نشناخت.
بخش ویژه شهرستان میانه:
در این بخش ضمن احترام به همت والا و تلاش ستودنی فیلمسازان میانه، علی رغم میل خود، اثری را حائز رتبه نشناخته و فقط از عوامل و بازیگران فیلم “آلما “تقدیر ویژه می نماید. 
 
لازم به ذکر است فیلم کوتاه «زخم» (یارا) به کارگردانی «سید حمید کرمانی» که بازیگر مرد آن بطور مشترک جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد (محمد ولی فروتن) را از آن خود کرده است، توسط درگاه فیلم ایران، پخش بین المللی می شود.  
 
جهت مشاوره لیست برگزیدگان در وب سایت جشنواره (اینجا) کلیک کنید.
نظرات شما
نظری درج نشده است.
درج نظر شما
+ مشاهده لینک های اصلی سایت
آخرین اخبار