تخصصی‌ترین مرکز پخش و ارسال فیلم به فستیوال‌های بین‌المللی درگاه فیلم ایران
×

دومين حضور بين‌المللي انيميشن کوتاه «سوسک حبابي» در جشنواره بين‌المللي «Animur» روسيه

دومین حضور بین‌المللی انیمیشن کوتاه «سوسک حبابی» در جشنواره بین‌المللی «Animur» روسیه
+ -

دومین حضور بین‌المللی انیمیشن کوتاه «سوسک حبابی» در جشنواره بین‌المللی «Animur» روسیه

به گزارش «درگاه فیلم ایران» انیمیشن کوتاه «سوسک حبابی» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی «وریا نیک‌منش و مریم هاشم‌نژاد» و تولید شده در «استودیو نی و می» به پخش‌کنندگی «درگاه فیلم ایران» به مدیریت «علیمحمد اقبالدار»، برای دومین بار در جشنواره بین‌المللی «Khabarovsk International Animation Film Festival - Animur» روسیه، حضور یافت. 

IRAN FILM PORT (An Iranian Films Agency and Distribution) announces formally and proudly that the short animation named "Bubble Beetle" directed and produced by "Worya Nick Manesh" and "Maryam Hashemnezhad" has been officially selected for "Khabarovsk International Animation Film Festival - Animur" in Russia 2022. This short animation is being distributed by "IRAN FILM PORT" company, under the supervision of "ALIMOHAMMAD EGHBALDAR"
 
 
جشنواره «Khabarovsk International Animation Film Festival - Animur» رویدادی است بین‌المللی که در «خاباروفسک» روسیه برگزار می‌شود. این جشنواره بین‌المللی با هدف حمایت از آثار خلاقانه که دارای پتانسیل بصری بالا و بیان شجاعانه در ارائه محتوا هستند، پذیرای آثار ارسالی از سراسر جهان بوده است. گفتنی است و 1200 اثر از 73 کشور جهان در این جشنواره شرکت داشتند. انیمیشن کوتاه «زمان خواب» به کارگردانی «محمود غلامی» از دیگر آثاری است که به نمایندگی از «درگاه فیلم ایران» در این دوره از جشنواره «Animur» روسیه حضور داشته است.
 
این جشنواره در تاریخ 30 سپتامبر الی 2 اکتبر 2022 برابر با  8 تا 10 مهر 1401 برگزار می‌شود.
 
از دیگر افتخارات بین‌المللی این اثر می‌توان به حضور در جشنواره بین‌المللی «Chaniartoon - International Comic & Animation Festival» یونان 2022 اشاره کرد.
 
در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «سوسک سرگین غلطانی گلوله سرگینی را با تلاش زیاد از سربالایی تندی بالا می‌برد، او پس از چندین تلاش ناموفق به بالای قله می‌رسد، اما گویی در مسیر زندگی‌اش چالش‌های سخت‌تری گذاشته شده است و ...»

از عوامل این فیلم می‌توان به: کارگردانان: وریا نیک‌منش و مریم هاشم‌نژاد، تدوین: وریا نیک‌منش، آهنگساز: پویا نیک‌منش، انیماتور: وریا نیک‌منش و جلوه‌های ویژه: مریم هاشم‌نژاد اشاره کرد.

جهت مشاده لینک جشنواره «اینجا» کلیک کنید

نظرات شما
نظری درج نشده است.
درج نظر شما
+ مشاهده لینک های اصلی سایت
آخرین اخبار